Social

Scrisoare deschisă către Dacian Cioloș și grupul RENEW EUROPE

Gazeta Civică solicită domnului Dacian Cioloș și grupului RENEW EUROPE să inițieze un proiect de lege prin care modul discreționar al firmelor de telefonie mobilă să fie anulat iar clientul ca și consumator al serviciilor firmelor de telefonie să se afle pe picior de egalitate cu firma care oferă serviciile. Aici vom da doar doua exemple, și anume:

  1. În momentul în care un abonat întârzie plat îi sunt suspendate serviciile până la achitarea restanțelor.
  2. La achitarea restanțelor se aplică și o penalitate de întârziere.

Ce solicităm? Perioada în care serviciile sunt suspendate solicităm să nu se factureze, în ceea ce privește penalizarea considerăm ca ar fi corect să existe o contra pondere atunci când se fac plăți în avans. Concret dacă un abonat dorește să plătească în avans în funcție de perioada pe care o achită să beneficieze de un discount al cărui cuantum să fie crescător în favoarea abonatului în funcție de perioada care o plătește cu anticipație. Spre exemplu: Dacă un abonat plătește o lună în avans să beneficieze de 3%, la 2 luni 5% iar la 3 luni 10%. Reducere din valoarea facturi. Considerăm solicitarea noastră ca fiind pertinentă și echitabilă întrucât la un contract nu doar o parte trebuie să își creeze avantaje. În acest context considerăm că parlamentul european și comisia europeană trebuie să găsescă formule prin care discriminările care sunt actualmente între furnizorii de servicii și consumatori de servicii trebuie să existe o echitate. Vă înaintăm această scrisoare deschisă, solicitându-vă să apărați drepturile cetățenilor europeni în raport cu companiile multi naționale.

Articole similare

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Back to top button
Close