Social

Cătălin Drulă, ținta atacurilor nemeritate venite din partea lui Silviu Mănăstire

Cei care apreciați munca onestă a lui Cătălin Drulă, și a celor de la USRPLUS, vă rugăm distribuiți acest articol. Vă Mulțumim!!!

În cadrul emisiunii „Dosar de politician” transmisă de B1 TV și moderată de Silviu Mănăstire, din data de 18 martie 2021, Cătălin Drulă a fost contestat nemeritat. De fapt, Silviu Mănăstire și-a făcut un obicei din a ataca în mod constant miniștrii USRPLUS și partidul USRPLUS în general. În cadrul emisiunii mai sus enunțate, Silviu Mănăstirea și-a concentrat atenția asupra lui Vlad Voiculescu, asupra căruia a „deversat” un „potop” de critici și acuze nefondate. Ce este important să menționam este faptul că, Silviu Mănăstire rămâne cu critica și cu acuzele nefondate, iar cei de la USRPLUS își văd de munca pe care trebuie să o desfășoare în folosul românilor. În acest sens vă expunem ultima postare a lui Cătălin Drulă, în care ne vorbește despre încă un tronson de autostradă:

 

„TRASEU FINAL PENTRU A9 TIMIȘOARA – MORAVIȚA

S-a încheiat analiza multicriterială a studiului de fezabilitate pentru Autostrada Timișoara – Moravița (circa 70 de km lungime), iar acum pot începe investigațiile de teren și proiectarea detaliată.

În cadrul proiectului, au fost cercetate 11 variante de traseu. Toate au fost comparate în cadrul analizei multicriteriale, pe baza unor norme economice și de mediu – 70% a contat criteriul economic și 30%, cel de mediu.

Pe primul loc se află, la mare distanță de celelalte alternative de traseu, varianta 5 (85 de puncte din 100, în timp ce a doua clasată a avut 54 de puncte).

Varianta 5 propune o rută care se desprinde din A1 în zona Remetea Mare, continuă în paralel cu centura Timișoara Sud până în zona Giroc, unde va fi realizat un drum de legătură cu această centură. De acolo, traseul merge spre sud, pe ruta Jebel – Opatița – Stamora Germană – Moravița, până la granița cu Serbia.

Astfel, dăm startul fazei a doua a studiului de fezabilitate care implică investigații detaliate de teren (studiile geotehnic, arheologic, topografic, mediu) și care va fi gata în primăvara anului viitor.

Anul acesta, proiectul beneficiază de alocări de 4,9 milioane de lei de la bugetul de stat, din fonduri europene.

A9 Timișoara – Moravița este crucială pentru conexiunea vestului țării cu Serbia și, mai departe, la rețeaua rutieră din Balcanii de Vest, respectiv din sudul Europei.

#RevoluțiaBuneiGuvernări presupune și transparență instituțională. De aceea am cerut publicarea pe site-ul CNAIR a analizei multicriteriale, astfel încât oricine să poată accesa și conspecta documentul.

Analiza este disponibilă aici: http://www.cnadnr.ro/…/analiza_studiu_trafic_timisoara…

 

Articole similare

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Back to top button
Close