Politică

România TV și Antena3, cele mai toxice televiziuni din Europa

Ani de-a rândul multe posturi de televiziune au încasat milioane de euro din bani publici și la schimb le-a vândut românilor minciuni nesimțite, jumătăți de adevăr sau lucruri scoase din context. Numai de la sectorul 1 și doar în 8 luni de zile ale anului 2020, România TV, Antena3 și B1 tv au încasat peste 2 milioane de euro publicând o reclamă falsă despre un spital republican inexistent. Măgăria a fost oprită de CNA, dar banii plătiți ca taxe și impozite s-au pierdut.  Am dat exemplu doar de cele petrecute la sectorul 1, dar încasările celor două televiziuni (Antena3 și România TV) sunt alimentate de un sistem mafiot care vrea să mențină la guvernare partide care să le „umfle” conturile cu sume cât mai consistente. USRPLUS a stopat acest fenomen și acest lucru nu estre pe placul televiziunilor mai sus enunțate. Din acest motiv, aceste televiziuni au început o campanie de denigrare a USRPLUS și a membrilor acestui partid, care sunt numiți neomarxiști. Considerăm că, actuala coaliție de guvernare poate întreprinde măsuri concrete prin care cele două televiziuni să fie puse la „punct”. Nu credem că este corect, ca niște trusturi de presă sau niște jurnaliști șpăgari și corupți să fie lăsați să practice TERORISMUL MEDIATIC. Cei care  nu acceptați spălarea de creiere practicată de televiziunile mai sus enunțate, vă rugăm DISTRIBUIȚI acest articol. Vă Mulțumim!!!

Articole similare

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Back to top button
Close